Reference
Česká pojišťovna
Cestovní pojištění
Jeden z prvních projektů, kterým se MEDIA FACTORY pro Českou pojišťovnu věnovala, byla příprava a správa kampaně na podporu cestovního pojištění České pojišťovny. MEDIA FACTORY spustila microsite, která poskytovala uživatelům Twitteru slevu 20 % na cestovní pojištění České pojišťovny. Stačilo se stát followerem a tweetnout. Do minuty získal uživatel unikátní kód, který při sjednání pojištění on-line zajistil slíbenou slevu. Stránka měla také mobilní verzi pro snadný přístup z telefonů a tabletů. Slevu bylo možné získat také na Facebooku. Cestovní pojištění jsme propagovali rovněž formou bannerů se žlutým kufrem, mailingem, úpravou landing page a optimalizací průchodu objednávkovým formulářem.
Spuštění projektu:
Červen 2012
Podobné reference
Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!