REFERENCE
Ferrero
Web pro Mléčný řez
Web rozvíjí hlavní myšlenku kampaně, že Mléčný řez je tou nejlepší volbou v čase mezi jídly, a zároveň přizpůsobuje komunikaci širšímu cílení. Půjčili jsme si chladničku z televizního spotu a při vstupu na web ji necháváme přistát na stránce úplně stejně jako v reklamě. Tenhle chladicí box rozhodně není tuctový – jak naznačuje jeho název „Magická lednice". Když napíšete název (nejenom) jídla a otevřete chladničku, najdete v ní přesně to, co jste si přáli.
Součástí kampaně byla soutěž založená právě na podivuhodných vlastnostech Magické lednice. Stačilo uhodnout, které jídlo budou uživatelé zadávat do aplikace nejčastěji, a soutěžící mohl vyhrát stylový flash disk. A pokud poslali jídlo, které nikdo během soutěže do Magické lednice nezadal, mohli vyhrát skvělý chytrý telefon.
Spuštění projektu:
Leden 2012
Podobné reference
Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!