Reference
Hypoteční banka
Kampaň pro Hypoteční banku
MEDIA FACTORY spolupracovala s Hypoteční bankou na on-line kampaních, kdy byli uživatelé směřováni na tematické mikrostránky. Součástí kampaní byly interaktivní bannery včetně experimentů s netradičními bannerovými formáty (side-kick banner) a copywritingu, a zábavné mikrostránky. Ze světa zvířat – krokodýl s klubákem, včely, křižák a luční koník – jsme se dostali až do antického Řecka. Kromě informací byly na mikrostránkách také zábavné hry a skryté nejen popkulturní odkazy, zakomponované do ilustrací z pera Luďka Bárty, dvorního výtvarníka Hypoteční banky. Motivy nebyly samoúčelné, vždy konkrétním způsobem doplňovaly sdělení kampaně. Zatím poslední kampaň využila také možností facebookové aplikace: uživatelé zabydlovali virtuální mrakodrap a soutěžili o ceny. Na propagaci hry jsme vytvořili také videospot pro YouTube.
Spuštění projektu:
Květen 2012
Získaná ocenění:
![]()
1. místo hodnocených reklam časopisu Strategie (listopad 2010)
![]()
2. místo hodnocených reklam časopisu Strategie (květen 2011)
Podobné reference
Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!