Reference
Hypoteční banka
Virtuální pobočka
Virtuální pobočka je první službou svého druhu v ČR. Kdokoli má možnost promluvit si s hypotečním specialistou po internetu. Prostřednictvím videohovoru se spojí s bankéřem Hypoteční banky a zeptá se ho na všechno, co souvisí s tématem. S bankéřem lze hovořit také skrze chatovací okno. Bankovní specialisté jsou k dispozici ve večerních hodinách, tedy v době, kdy už mají téměř všechny banky zavřeno, zatímco většina lidí si naopak může udělat čas. Virtuální pobočka tedy představuje přesně ten případ, kdy jsou moderní telekomunikační technologie využity k tomu, aby lidem co nejvíce usnadnily život.
Po technické stránce bylo třeba zajistit kvalitu audiovizuálního přenosu a důkladně zabezpečit hovor, aby se citlivé informace nemohly dostat do rukou třetích osob. MEDIA FACTORY pro Virtuální pobočku ovšem nevytvořila pouze software: webdesigneři se postarali také o grafickou podobu uživatelského rozhraní. To se nese v duchu korporátní zelené a zásad snadné použitelnosti. Přichystali jsme rovněž videoprůvodce, který názorně krok ta krokem instruuje uživatele, jak novou službu využívat.
Spuštění projektu:
Září 2011
Získaná ocenění:
IT Produkt roku 2011 – finále
![]()
WebTop100 – 3. místo v kategorii Marketingový nástroj (Hypotéka po webu, VP je součástí toho webu)
Podobné reference
Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!