Reference
KIA
Promoakce Instagram
V rámci správy sociálních sítí jsme pod svá křídla přibrali Instagram, na němž jsme společnost KIA uvedli stylovou promoakcí. Vše jsme naplánovali na 14. 2. 2014. Den, který je v euroamerické kultuře tradičně věnován oslavám Sv. Valentýna, je neodmyslitelně spjat se všemi zamilovanými. Nejen pro ně jsme vyrazili v modelu KIA cee'd GT, samozřejmě v červené barvě Track, na Senovážné náměstí v Praze 1 a před obchodní centrum Arkády Praha rozdávat dárky a radost. Stačilo velmi málo, kdy za polibek před GTčkem, který rovnou putoval na profil na Instagramu, si naši zamilovaní mohli vybrat z široké nabídky KIA dárků.
Promoakce posloužila rovněž jako ideální aktivační prototyp pro následné fotosoutěže, které se od té doby těší velké popularitě mezi fanoušky KIA.
Spuštění projektu:
Únor 2014
Podobné reference
Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!