Aktuality

28. března 2014

Bezkola.cz sklízí další ocenění

Spolupráce MEDIA FACTORY s Českou pojišťovnou boduje u odborných porot i v roce 2014. Nejčerstvější ocenění si odnáší z letošního udílení cen IEA 2013, kde se v kategorii bankovnictví, pojišťovnictví a finance umístila kampaň Bezkola.cz na druhém místě.

Osvětová kampaň Bezkola.cz vás nejen ihned zaujme a pobaví, ale především také přesvědčí. Série videí autentických krádeží kol doplněné o zajímavá data, to vše navíc zaobalené v jedinečném funkčním designu celého webu, se ukázalo jako ideální řešení pro produktovou microsite. Naší velikou poctou je úspěch jak u široké veřejnosti, tak i u odborné části podílející se na udělování významných cen. 

Od svého spuštění v létě roku 2013 se microsite Bezkola.cz dočkala v pořadí již čtvrtého úspěchu: 

1. místo WEB TOP 100 v kategorii:  Nejefektivnější digitální řešení roku 2013 bylo následováno 3. místem v anketě Zlaté Koule, udílené sdružením Digitální Agentury při Asociaci komunikačních agentur. Neméně významným momentem bylo lednové vybrání Googlem do svého Creative SandBoxu. Poslední ještě horké ocenění nás velmi těší za 2. místo v kategorii: Bankovnictví, pojišťovnictví a finance udílené v rámci Internet Effectivenes Award 2013. 

IEA hodnotí efektivitu 

Porota vybírá vítězná řešení na základě jejich efektivity. Hledí na konkrétní výsledky a úspěchy, kterých řešení dosáhla prostřednictvím digitálních médií. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt.

Ocenění udílené v rámci neustále se zkvalitňujícího českého internetu, který představuje vysoce konkurenční prostředí s mnoha vydařenými projekty, považujeme za poctu, ale i za impuls k naší ustavičně se zlepšující práci.

Sdílejte na síti: