Aktuality

16. listopadu 2012

Carnilove mezi psem a vlkem

Carnilove je nová superprémiová značka psího krmiva Brit. A prémiový je i web, který vám Carnilove představí v kulisách divoké přírody doposud patřící vlkům. Carnilove dokáže probudit nejhlubší pudy třeba i v čivavě. Stránky se brzy dočkají i dalších jazykových mutací a budou sloužit pro komunikaci značky v celém světě.

„Carnilove je určený našim nejnáročnějším zákazníkům,“ říká marketingová ředitelka BRIT – VAFO Praha s.r.o. Karolína Čápová, „proto jsme kladli vysoké požadavky na grafické zpracování, které musí vysoce překračovat standardy. A s prací agentury MEDIA FACTORY jsme naprosto spokojeni a těšíme se na další projekty.“

Krmivo Carnilove je žhavou novinkou společnosti VAFO Praha, která vyrábí také známou a oblíbenou značku Brit. Krmivo Carnilove bylo představeno o víkendu 3.–4. listopadu v rámci XXIII. mezinárodní výstavy psů Double CACIB. Jeho unikátní složení a až 70% obsah masa je přirozeným receptem správné výživy psích mazlíčků. I v tom nejroztomilejším psíkovi se totiž skrývá dávný predátor, čemuž by mělo odpovídat i složení jeho potravy.

Co se týče zpracování webu, měli jsme od klienta absolutní svobodu, a díky tomu jsme si s ním mohli po grafické stránce opravdu pěkně vyhrát. Vznikl přehledný, spíše minimalisticky laděný web, který však zároveň obsahuje všechny potřebné informace,“ prozradil autor vizuálního konceptu  Vladimír Kotouza, který se na přípravě stránek velkou měrou podílel. Navštivte www.carnilove.cz a podívejte se na výsledek.

Sdílejte na síti: