Aktuality

20. října 2010

Dvojnásobný triumf si z WebTop100 odnáší agentura MEDIA FACTORY

Vyhlášení výsledků přineslo velké vítězství České pošty a příspěvek do sběrny drahých kovů v Hypoteční bance.

Předávání prestižních cen WebTop100 pro nejlepší webové prezentace českých firem již tradičně zpestřuje nepřívětivou šeď podzimních plískanic. I letos na slavnostním večeru 19. října obohatila agentura MEDIA FACTORY svou sbírku ocenění o velmi pozitivní hodnocení své práce, a to zejména díky projektům České pošty a Hypoteční banky.

Web České pošty se stal vítězem hlavního žebříčku v konkurenci webových prezentací ze žebříčku firem CZECH TOP 100 a zároveň obhájil první místo ve své kategorii Transport z předchozího ročníku soutěže. Na volbě webu České pošty se přitom podílelo zejména hodnocení uživatelského rozhraní, designového řešení a celkové kvality kódu webu.

Návrhu uživatelského rozhraní a designu jsme v úzké spolupráci s klientem věnovali maximální péči, a proto byl již v loňském roce oceněn. Jsme rádi, že management České pošty neusnul na vavřínech a věnoval celý tento rok pozornost zapracování relevantních připomínek uživatelů a konzultantů. A pochopitelně nás nesmírně těší, že odborná porota dokázala tak vysoce ocenit mnohdy i mravenčí práci," říká Leoš Špachta, marketingový a obchodní ředitel agentury MEDIA FACTORY.

Svou unikátní pozici potvrdila rovněž prezentace Hypoteční banky, která ve své kategorii Finance získala již čtvrté zlato v řadě, což se zatím v dosavadní historii soutěže nikomu jinému nepodařilo. A protože jen krůček scházel ke stupni nejvyššímu webu Hypotéky po webu v kategorii Marketingový nástroj, která si tedy ze soutěže odnáší stříbro a také tím obhajuje své loňské umístění, seriál úspěchů Hypoteční banky pokračuje.

„Počtu Zlatých slavíků Karla Gotta zatím s Hypoteční bankou na WebTop100 zdaleka nedosahujeme, nicméně šňůra vítězství zatím nekončí. A to je pro nás znamení, že svou práci děláme dobře, a rozhodně ji tedy tak hodláme dělat i nadále," uzavírá Leoš Špachta.

Sdílejte na síti: