Aktuality

19. března 2014

Efektivní a efektní web Hypoteční banky

Vyrábět hezké a praktické věci nás baví. Pokud jsou navíc i efektivní, tak si nemůžeme přát více. Spokojený klient je naší velkou odměnou.

Vysoká atraktivita hypotečního trhu znamená mimořádně produktivní období pro hypoteční banky.  V této souvislosti se ovšem zvyšují i nároky samotných klientů nejen na produkty hypotečních bank, ale i na jejich sebeprezentaci.  Eminentní aktér v této oblasti, Hypoteční banka, si je tohoto faktu velmi dobře vědoma a podniká tak ideální kroky ke stále lepším výsledků.

 Ředitelka marketingové komunikace Jana Wolfová vyjádřila svoji spokojenost ve 12. vydání týdeníku Marketing Sales Media.

 MEDIA FACTORY redesignovala webové stránky pro Hypoteční banku před rokem. Použit byl responzivní web design zaručující optimalizované zobrazení stránky pro nejrůznější druhy zařízení. Procházení webové prezentace je tak nejen velmi příjemné, ale zároveň i praktické a efektivní z hlediska konverzního poměru. „Díky tomu se nám efektivita webu z pohledu získávání kontaktů a nových zákazníků zvýšila asi o 50 %.ˮ

 

Zkuste si vlastnost responzivního designu sami. Stojí to za to.

Sdílejte na síti: