Aktuality

14. září 2011

Hypoteční banka ve spolupráci s MEDIA FACTORY spouští přelomovou Virtuální pobočku

Vést komunikaci s klienty v duchu těch nejmodernějších trendů se rozhodla Hypoteční banka. Nabízí svým klientům Virtuální pobočku, první službu svého druhu v ČR. Kdokoli teď má možnost promluvit si s hypotečním specialistou, aniž by opustil teplo domova. Technickou stránku projektu zaštítila MEDIA FACTORY.

On-line schůzka s bankéřem

Virtuální pobočka umožňuje jakémukoli zájemci o konzultaci v oblasti hypotečních úvěrů, aby se prostřednictvím videohovoru spojil s bankéřem Hypoteční banky a zeptal se ho na všechno, co souvisí s tématem. Stačí, když si včas zarezervuje termín hovoru, sedne si v domluvenou dobu k počítači a bankéř se bude věnovat jen a jen jemu. Bankovní specialisté jsou k dispozici denně od 17. do 21. hodiny, tedy v době, kdy už mají téměř všechny banky zavřeno, zatímco většina lidí si naopak právě až teď může na bankéře udělat čas, aniž by to pro ně znamenalo komplikace v práci. Virtuální pobočka tedy představuje přesně ten případ, kdy jsou moderní telekomunikační technologie využity k tomu, aby lidem co nejvíce usnadnily život. Virtuální pobočku s možností rezervace on-line hovoru s bankéřem najdete na webových stránkách Hypotéka po webu.

Software i design v rukou MEDIA FACTORY

Po technické stránce kladla realizace Virtuální pobočky vysoké nároky. Nejenže bylo třeba zajistit kvalitu audiovizuálního přenosu, ale také důkladně zabezpečit celý hovor, aby se citlivé informace nemohly dostat do rukou třetích osob. Dlužno dodat, že kromě videa a zvuku je stejně dobře možné hovořit s bankéřem také skrze chatovací okno.

S tím, aby tohle všechno fungovalo, se muselo poprat vývojové oddělení MEDIA FACTORY. Díky zkušenostem a také důkladnému testování se však nakonec podařilo všechno doladit a Hypoteční banka tak může vstoupit na trh s plně funkční a svým způsobem revoluční službou. MEDIA FACTORY pro Virtuální pobočku ovšem nevytvořila pouze software, ale její webdesigneři se postarali také o grafickou podobu uživatelského rozhraní. To se nese v duchu korporátní zelené a zásad snadné použitelnosti.

Poslední věcí, která v souvislosti s Virtuální pobočkou Hypoteční banky vznikala v dílnách MEDIA FACTORY, je videoprůvodce, který názorně krok ta krokem instruuje uživatele, jak novou službu využívat. Po jeho zhlédnutí by měl „návštěvu" Virtuální pobočky zvládnout úplně každý. Věříme, že nová služba pomůže mnoha lidem získat kvalitnější a přesnější informace o hypotečních produktech.

 

Sdílejte na síti: