Aktuality
26. září 2011
Informační systém PromoKit pro Vodafone potvrzuje kvalitu softwarových řešení MEDIA FACTORY
V softwarových dílnách MEDIA FACTORY jsme vyrobili robustní informační systém pro našeho klienta z nejváženějších – společnost Vodafone.
PromoKit usnadní práci Vodafonu a jeho obchodním partnerům
PromoKit představuje systém pro řízení objednávek reklamních a dalších podpůrných materiálů v prodejní síti Vodafonu s nastavitelným workflow a funkcí generování podkladů. Je určen obchodním partnerům telekomunikační společnosti a jeho hlavním přínosem je především značné zjednodušení a zefektivnění distribuce marketingových materiálů v rámci prodejní sítě.
Počet franchisantů a dalších partnerů Vodafonu se rozhodně nedá označit za nízký, každý z nich má jiné potřeby i kompetence, a kdyby se měla distribuce reklamních materiálů řídit centrálně, náklady by dosahovaly astronomické výše. PromoKit urychluje cestu vedoucí od objednávky promo předmětu k jeho faktické výrobě, a to jednak automatizací některých procesů, jednak přenesením řady rozhodnutí ze strany společnosti na stranu partnerů. Složitou a nákladnou komunikaci mezi Vodafonem a franchisanty (maily, tabulky, telefony) zkrátka nahradil systém, který exaktně definuje role a oprávnění jednotlivých uživatelů, umožňuje vyhodnocování všech procesů a šetří tím spoustu času, práce a peněz, ale také tuny papíru, inkoustu a dalších materiálů. Prostřednictvím systému je totiž řízena výroba opravdu širokého spektra předmětů - od vizitek, formulářů a certifikátů až po billboardy. PromoKit tak přispívá nejen k hospodárnosti, ale dělá čest také ekologické pověsti společnosti.
MEDIA FACTORY tentokrát řešila především otázku workflow
Interní informační systémy patří k důležité součásti know-how MEDIA FACTORY (vzpomeňme např. Českou poštu nebo CMS Baseon), každý nový developerský úkol však přináší také nové oříšky k rozlousknutí a nové profesní výzvy. V případě PromoKitu to vedle určitého časového tlaku (software vznikal pouhé 3 měsíce) byla především otázka, jak si poradit se složitě hierarchizovanou strukturou prodejní sítě Vodafonu. Franchisanti mají totiž různě definované role a kompetence a tomu bylo třeba přizpůsobit způsob jejich průchodu celým systémem. V současné podobě PromoKitu je nastaveno celkem 11 různých workflow objednávky, která se od sebe liší jednak na základě typu marketingových materiálů, ale především podle toho, kdo je přihlášen, tedy do jakého prodejního kanálu uživatel náleží a jaký druh partnerství ho s Vodafonem pojí.
K dalším důležitým funkcionalitám PromoKitu patří možnost přípravy tiskových šablon přímo v online uživatelském rozhraní, což samozřejmě značně usnadňuje práci. Navzdory programátorské náročnosti systému je PromoKit hodnocen jako přehledný a uživatelsky vstřícný, a to samozřejmě také není špatnou vizitkou.
V MEDIA FACTORY věříme, že PromoKit usnadní práci jak Vodafonu, tak jejich obchodním partnerům a že díky svému ekologickému přesahu také přispěje ke zlepšení života nás všech. A až jednou při procházce městem vaši pozornost upoutá výloha partnerské prodejny Vodafonu ozdobená charakteristickým plakátem či poutačem, můžete si říct: „Jo, tak i tenhle kousek přišel na svět přičiněním PromoKitu."