Aktuality
27. února 2013
Kampaňová kreativa pro LEGO vzniká v MEDIA FACTORY
Vše do sebe zapadlo jako kostička ke kostičce a můžeme s hrdostí oznámit, že část svých online aktivit do naší péče svěřila značka z nejblyštivějších.
Vybraná kreativní řešení on-line kampaní a koncepci a grafické zpracování e-commerce řešení ve střední a východní Evropě a Rusku připravuje pro značku LEGO agentura MEDIA FACTORY.
„MEDIA FACTORY jsme vyhodnotili jako vhodného partnera, který ideálně doplňuje pool našich agentur,“ komentuje rozhodnutí Jan Jirsa, Senior Digital Marketing Manager značky LEGO. „S výstupy i s celkovým přístupem k projektům jsme spokojeni a zapojujeme agenturu do relevantních projektů napříč trhy našeho regionu.“
Rozmanitá a pestrá kreativní zakázka slibuje celou řadu překvapení, výzev i nečekaných řešení. A věříme, že míra zábavy a vzruchu, které přinese do kreativního týmu MEDIA FACTORY, bude přímo úměrná obchodním úspěchům realizovaných kampaní značky.
