Aktuality

30. listopadu 2012

Klienti MEDIA FACTORY sklízeli úspěchy v soutěži Banka roku

V rámci 11. ročníku Finncentrum Banka roku se prosadilo hned několik našich klientů a my jim tímto srdečně gratulujeme!

Jmenovitě Hypoteční bance, České pojišťovně, Modré pyramidě a Penzijnímu fondu Komerční banky. Kdo by si nepřál spolupracovat s tolika a tak úspěšnými klienty?

3. místo v kategorii Hypotéka roku získala virtuální pobočka Hypoteční banky.  Po nedávném stříbrném umístění v soutěži Internet Effectiveness Awards se tak jedná o další ocenění tohoto v české kotlině revolučního projektu. Česká pojišťovna je absolutním vítězem v kategorii Pojišťovna roku, na druhém místě v kategorii Banka roku a uspěla také se svým Konceptem Zdravý život 2012, s nímž se umístila na 2. místě v kategorii Životní pojištění roku. Pozadu není ani Modrá pyramida, která získala 2. místo mezi stavebními spořitelnami. A nesmíme zapomenout ani na úspěch Penzijního fondu Komerční banky v kategorii penzijních fondů.

V případě Virtuální pobočky pozitivní zpětnou vazbu podtrhuje také fakt, že od září 2011, kdy Hypoteční banka služby Virtuální pobočky spustila, jsou kapacity tohoto on-line kanálu téměř pravidelně plně zarezervovány. Za první rok fungování Hypoteční banka prostřednictvím Virtuální pobočky poskytla více než 800 konzultačních relací. Toto inovativní řešení pro konzultace v oblasti hypotečních úvěrů si tak našlo své fanoušky a stalo se jednoduše ovladatelným nástrojem pomáhajícím mnoha lidem získat kvalitnější a přesnější informace o hypotečních produktech, jak jsme si při jejím spouštění společně s Hypoteční bankou přáli.

Fincentrum Banka roku je každoročně udělované ocenění služeb a produktů bank působících v České republice vyhlašované celkem ve 13 kategoriích.

Sdílejte na síti: