Aktuality

30. května 2011

MEDIA FACTORY oceněná za internetovou reklamu pro Hypoteční banku

V časopise Strategie obdržely kampaně pro Hypoteční banku první a druhé místo v hodnocení internetové reklamy.

V konkurenci reklamních bannerů dalších finančních institucí a telefonních operátorů zabodoval nejprve podzimní banner Hypoteční banky s rodinou v balónu, a to především svou interaktivitou. Uživatelé měli za úkol pohybovat rychle kurzorem myši přes plochu banneru a pomáhat rodině s odhazováním pytlů, které symbolizovaly zbytečné bankovní poplatky. Odlehčený balón po odhození zátěže vzlétl a nabral podobu číslice „0". Hravý nápad MEDIA FACTORY se odborné porotě líbil natolik, že svým hlasováním v lednové Strategii dosadila banner na první příčku žebříčku hodnocených reklam za listopad 2010.

V aktuálním čísle Strategie jsme dosáhli na druhé místo s jarní kampaní rovněž pro Hypoteční banku. Bannery s krokodýlem a ptákem klubákem sázely na kombinaci motivů a humoru inspirovaného kreslenými groteskami a komiksem. Příběh z banneru navíc pokračoval na landing page, promující akční nabídku Hypoteční banky.

Obě ocenění potěšila a agentura MEDIA FACTORY je ráda, že mohla přispět další trofejí na zeď slávy Hypoteční banky.

Sdílejte na síti: