Aktuality

7. září 2011

MEDIA FACTORY uzavřela smlouvu s Adform a naplno vstupuje do světa digitální reklamy

MEDIA FACTORY svým klientům poskytuje služby skutečně fullservisové digitální agentury. Aktuálně opět výrazně posílila své kompetence v oblasti plánování a nákupu on-line médií a uzavřela partnerství s panevropskou společností Adform.

MEDIA FACTORY není na poli digitální reklamy žádným nováčkem. Má za sebou řadu on-line kampaní pro významné domácí i zahraniční klienty, sbírá odborná ocenění, je členem Asociace dodavatelů internetových řešení a sekce Digitálních agentur při AKA.

„Máme silný kreativní tým i velmi schopné on-line marketingové specialisty. Už nějakou dobu se tak chystáme vyslat do světa signál, že jsme tady a jsme připraveni poskytnout všechny služby on-line marketingu v té nejvyšší kvalitě. Počátek partnerství se společností formátu Adform je k tomu výbornou příležitostí", vysvětluje Jan Javornický, šéf oddělení komunikace MEDIA FACTORY.

Společnost Adform vznikla v roce 2002 v Dánsku. Od té doby si vydobyla významnou pozici v mnoha evropských zemích a pozvolna expanduje i za hranice starého kontinentu (Indie, Brazílie). Její adservingový systém je nejúspěšnějším systémem tohoto druhu ve Skandinávii. Firma také získala prestižní ocenění Gazelle pro nejrychleji rostoucí dánskou společnost za roky 2009 a 2010. Zákazníci oceňují především to, že Adform pokrývá sféru on-line marketingu v celé její šíři a přichází s technologicky bezkonkurenčními, inovativními a uživatelsky vysoce atraktivními řešeními.

„Spolupráce s Adformem je pro nás atraktivní z mnoha důvodů", pokračuje Jan Javornický. „Je to především komplexnost služeb, jejich špičková úroveň a konečně třeba i možnost pracovat s digitálními formáty, které v České republice zatím nikdo nepoužil."

 

Sdílejte na síti: