Aktuality

26. ledna 2012

Na dni otevřených dveří 1. lékařské bylo opět plno. Tentokrát i díky facebookové kampani MEDIA FACTORY

V MEDIA FACTORY jsme připravili facebookovou kampaň pro 1. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy. Těší nás, že i díky naší práci se na Den otevřených dveří této významné vzdělávací instituce přišla podívat spousta mladých lidí.

1. LK UK jako značka kvality

Den otevřených dveří 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy proběhl 7. ledna 2012. Oddělení vnějších vztahů fakulty rozhodlo, že neponechá nic náhodě a investuje do kampaně, která návštěvnost ještě více podpoří. Cílem pracovníků fakulty bylo přesvědčit mladé a talentované lidi, že pražská 1. lékařská fakulta patří k domácí špičce a otevírá ty nejlepší perspektivy. A vzhledem k orientaci na mladou cílovou skupinu se v otázce komunikačního kanálu jako vcelku jasná volba ukázal být Facebook.

Facebook Ads patří k parádním disciplínám MEDIA FACTORY

Facebookové inzeráty neboli Facebook Ads představují velmi efektivní a přitom levný způsob, jak komunikovat komerční, ale i čistě informativní sdělení širokému okruhu uživatelů internetu. Dvojnásob to platí pro kampaně zaměřené na mladé lidi, pro něž je Facebook doslova nedílnou součástí jejich každodenního života. MEDIA FACTORY má s facebookovými kampaněmi bohaté zkušenosti, vytváří a spravuje Facebook Ads pro celou řadu významných klientů, podílí se i na vývoji facebookových aplikací. Rovněž s propagací vysokoškolských institucí na Facebooku má už zkušenost. Proto pro nás byla zakázka 1. lékařské fakulty zajímavá a rádi jsme se jí ujali.

Facebookové inzeráty fungují!

A jak to dopadlo? Kampaň běžela od začátku prosince do 6. ledna. Na inzeráty kliklo velké množství facebookových uživatelů a na Den otevřených dveří dorazilo tolik potenciálních zájemců o studium, že to pořadatel považoval za výrazný úspěch. Mgr. Vlasta Helekalová, MBA, vedoucí Oddělení vnějších vztahů fakulty, k tomu poznamenala: „Den otevřených dveří se opravdu velmi vydařil a myslím si, že to bylo tentokrát i díky této kampani. Přišlo ještě více (hlavně mladých) lidí, než tomu bylo v uplynulých letech."

Těší nás, že jsme mohli přispět ke zdaru dobré věci. A kdo ví, možná i díky naší kampani usedne v září 2012 do škamen 1. lékařské nějaký nový Bohdan Pomahač...

Sdílejte na síti: