Aktuality

22. prosince 2011

Nový web Kinder Pinguí: O tučňácích a lidech

Je to už pěkně dlouho, co se veselá rodinka tučňáka Pinguíka zabydlela na internetu. Řadu let se o její digitální příbytek stará agentura MEDIA FACTORY a ta je také podepsána pod jeho zbrusu novou podobou.

Kdo má v paměti předchozí internetové stránky Kinder Pinguí, musí uznat, že to byl pořádný kus kódu. Šlo o interaktivní web plný her, kvízů a dalších zábavných prvků, které dohromady vytvářely imaginární tučňáčí svět. Čas ale neúprosně kvapí, a tak se společnost Ferrero, která oblíbenou dětskou dobrotu vyrábí, rozhodla Pinguíkovo webové království trošičku modernizovat. Nový web Kinder Pinguí je o něco vzdušnější, přehlednější a spojuje v sobě všechny přednosti produktové i dětské stránky.

Ze světa Pinguíka do světa lidí

To se odráží i v tematice, designu a vůbec celkovém konceptu webu. Ten tentokrát vychází z každodenní reality a Pinguíkův kouzelný svět tvoří až jeho druhou vrstvu.  Na HomePage najde uživatel úplně normální rodinku (resp. maminku s dětmi) v úplně normálním bytovém interiéru, do něhož jsou zasazeny odkazy jak na produktový a korporátní, tak zábavný obsah. Oba typy obsahu jsou přitom docela zřetelně odlišeny. Informace týkající se produktu a společnosti Ferrero zajímají spíš dospělé, a proto jsou odkazy na ně soustředěny kolem vizuálu maminky, v levé, „obývákové" části homepage. Pravá část stránky je stylizována jako dětský pokoj a tady najdou děti odkazy na hry a další zábavu spojenou s Pinguíkem a jeho dobrodružstvími. Zajímavými funkcionalitami webu jsou například také hodiny, které ukazují přesně tolik, kolik právě je, anebo automatická změna pozadí podle aktuální denní či roční doby. To všechno přispívá k tomu, aby se malí i větší uživatelé cítili ještě víc vtaženi do virtuálního světa, v němž se prostředí lidí prolíná s příběhy tučňáků. Na dynamičnosti stránce konečně dodávají decentní animace (pohyb kamery homepage, animace textových boxů).

V MEDIA FACTORY máme napilno

Kinder Pinguií je prvním z řady webů, které MEDIA FACTORY pro Ferrero v současné době spouští. Dalšími v pořadí budou produktové stránky Mléčného řezu podpořené on-line soutěží. Po nich bude následovat nový web Kinder Bueno, který slibuje skutečně nevšední zážitky ze hry založené na benátských motivech. Takže je na co se těšit!

 

Sdílejte na síti: