Aktuality

23. září 2011

Partnerům Vodafonu vizitky nedojdou

Za pět minut máte důležité jednání, saháte do šuplíku pro několik vizitek a... Nejsou. Je to trapné. Volat do printcentra už nemá cenu, vytahovat z peněženky umolousaný archivní kousek asi také ne. Situace, která vám sebevědomí před diplomatickou bitvou nedodá.

A přesně těchto infarktových stavů budou pro příští dny, měsíce i roky ušetřeni obchodní partneři Vodafonu. Telekomunikační společnost pro ně totiž připravila nástroj, s jehož pomocí si potřebný počet vizitek vytisknou doma či v kanceláři během několika minut. Tento jednoduchý software přitom nešetří jen nervy, ale i peněženky svých uživatelů. Nemusejí nikam volat, chodit ani nikomu platit. Při troše šikovnosti si sadu vizitek vytvoří každý sám, a když dojdou, připraví si další. Stačí vybrat z nabídky správnou šablonu, zadat do ní jméno, pozici, adresu - a hurá do tiskové fronty! Podobným způsobem lze navíc generovat nejen vizitky, ale i certifikáty oprávněných prodejců společnosti Vodafone. Tahle věcička zkrátka šetří čas i peníze.

Problém redistribuce vyřešen

Také pro Vodafone představuje program na generování vizitek značnou úsporu nákladů. Kdo má nějakou zkušenost s přerozdělováním tohoto artiklu, ví, že trefit se do vizitkového apetitu konkrétního člověka není právě snadný úkol. Někdo se v jejich rozdávání vyžívá, jiný jimi šetří. Když dáte tlustý špalík notorickému šetřílkovi, stihne jich do nového faceliftu korporátní identity rozdat dvacet, třicet... Zbytek skončí v koši a s ním i vaše investice. Jiní naopak trousí vizitky, kudy chodí, a tak jim ani obzvlášť tučný balík dlouho nevydrží. Když volají a chtějí další, opět to něco stojí.

Namítáte, že by přece stačilo poslat vizitkovému rozhazovači víc a šetřílkovi nic a nehospodárnost by byla eliminována? No dobře, ale jak je poznáte? Zeptáte se jich? Víte, kolik to bude stát času? A opravdu tolik věříte v kvalitu jejich sebereflexe? Program na generování vizitek umožňuje všechny tyto otázky přeskočit a nastolit řešení mnohem efektivnější a racionálnější. Každý si prostě natiskne tolik, kolik potřebuje, a žádné přebytky ani frustrace z nedostatku tak prostě vůbec nemohou vzniknout.

Společensky odpovědný přístup k vizitkám

Kromě nezpochybnitelného ekonomického i psychologického přínosu má tento model ale také smysl ekologický. Jelikož se hromadně netisknou tuny vizitek a certifikátů, jejichž faktickou využitelnost lze predikovat jen velmi přibližně, přispívá Vodafone k šetrnějšímu hospodaření s přírodními zdroji. Méně zbytečně vytištěných vizitek a dokumentů = méně zbytečně pokácených stromů + méně nákladů na zpracování odpadu. Tato politika dobře koresponduje s obrazem společensky odpovědné firmy, kterou Vodafone bezpochyby je, jak dokazuje řada projektů a programů, pod nimiž je podepsán.

Software sloužící generování vizitek a certifikátů má tedy pro telekomunikační společnost i její obchodní partnery několikerá plus. Pro Vodafone ho vytvořilo vývojové oddělení společnosti MEDIA FACTORY.

 

Sdílejte na síti: