Aktuality
15. ledna 2014
Řešení na míru
Efektivní práce je z velké míry tvořena efektivní komunikací, a to odkudkoliv! Naše sofistikované informační systémy, jako například Promokit pro společnost Vodafone či systém COS pro společnost CONTIN, reprezentují moderní a pokrokové systémy 21. století. Bez nutnosti jakékoliv instalace, z kteréhokoliv počítače, a přitom s největší bezpečností přistupujte plnohodnotně ke správě vašeho obsahu.
Informační systém COS pro společnost CONTIN
CONTIN je silnou, nezávislou společností zajišťující komplexní služby a poradenství v oblastech likvidace škod na movitém a nemovitém majetku, vyšetřování příčin nežádoucích škodných událostí i prevence rizik.
Rozhraní interního systému bylo vyvinuto tak, aby se správa pojistných událostí v maximální míře usnadnila a urychlila. Systém je víceúrovňový a umožňuje spravovat účty uživatelů s různou hierarchií přístupu včetně partnerů společnosti CONTIN. Přehledně v něm lze také pracovat s jednotlivými zakázkami, potažmo fakturacemi. Uživatelské rozhraní je navrženo velmi intuitivně k plnohodnotnému užívání.
Celá aplikace funguje díky CMS Baseon, robustní vývojové platformě, za niž společnost MEDIA FACTORY obdržela prestižní ocenění IT produkt 2010. Baseon vedle klasické správy webového obsahu umožňuje také vývoj aplikací do všech detailů odpovídajících požadavkům klienta. Přesně to je případ interního systému vytvořeného pro CONTIN, který významnou měrouzjednodušil proces likvidace pojistných událostí.
Promokit pro Vodafone
Promokit představuje systém pro řízení objednávek reklamních a dalších podpůrných materiálů v prodejní síti Vodafonu. Je určen obchodním partnerům telekomunikační společnosti a jeho hlavním přínosem je především značné zjednodušení a zefektivnění distribuce marketingových materiálů v rámci prodejní sítě.
Počet franchisantů a dalších partnerů Vodafonu se rozhodně nedá označit za nízký, každý z nich má jiné potřeby i kompetence, a kdyby se měla distribuce reklamních materiálů řídit centrálně, náklady by dosahovaly astronomické výše. Promokit urychluje cestu vedoucí od objednávky promo předmětu k jeho faktické výrobě, a to jednak automatizací některých procesů, jednak přenesením řady rozhodnutí ze strany společnosti na stranu partnerů. Složitou a nákladnou komunikaci mezi Vodafonem a franchisanty (maily, tabulky, telefony) zkrátka nahradil systém, který exaktně definuje role a oprávnění jednotlivých uživatelů, umožňuje vyhodnocování všech procesů a šetří tím spoustu času, práce a peněz, ale také tuny papíru, inkoustu a dalších materiálů. Prostřednictvím systému je totiž řízena výroba opravdu širokého spektra předmětů - od vizitek, formulářů a certifikátů až po billboardy. Promokit tak přispívá nejen k hospodárnosti, ale dělá čest také ekologické pověsti společnosti.
V MEDIA FACTORY věříme, že Promokit usnadní práci jak Vodafonu, tak jejich obchodním partnerům a že díky svému ekologickému přesahu také přispěje ke zlepšení života nás všech. A až jednou při procházce městem vaši pozornost upoutá výloha partnerské prodejny Vodafonu ozdobená charakteristickým plakátem či poutačem, můžete si říct: „Jo, tak i tenhle kousek přišel na svět přičiněním Promokitu."



