Aktuality
9. února 2012
The BEST web vzniká u nás, v MEDIA FACTORY!
Do nového roku vstupujeme nejen se spoustou plánů, ale také s novými klienty. Je nám ctí pracovat pro všechny z nich. Ale BEST může být jen jeden!
Známe je všichni, i když o tom třeba ani nevíme. Chodíme po nich. Sedáme na ně, někdy i leháme. Schováváme se za ně. Přelézáme je. Někdy o ně zakopáváme a padáme k zemi, jindy po nich stoupáme vzhůru. Jsou všude. Obklopují nás. Betonové Stavební Tvarovky. Stoprocentně česká betonová dlažba a spousta dalších výrobků: ploty, obrubníky, schodiště, palisády, zdicí systémy. To je BEST.
Jedna z bílých vran aneb Český sen bez ironie
Značka BEST vznikla na začátku devadesátých let a z malé firmy se postupem času vypracovala na lídra domácího trhu. Dokázala to investicemi do špičkových výrobních technologií, inovacemi, bezprecedentním důrazem na kvalitu i cenu, ale také unikátním přístupem k zákazníkům. Obrovskou popularitu mají její ARCH CENTRA, poradenský servis nabízejí BEST studia. Není divu, že majitel firmy Tomáš Březina byl v roce 2007 zvolen Podnikatelem roku.
Kvalitní dlažba si zaslouží kvalitní web
Všechny tyto úspěchy a skvělá pověst značky BEST ještě násobí naši radost z toho, že jsme zvítězili v náročném tendru na dodavatele nových webových stránek společnosti. Měnit se bude nejen design, ale vůbec celková architektura webu. Ať už uživatel přijde na stránky kvůli konkrétnímu výrobku, nebo spíš potřebuje nasát informace, aby se na jejich podkladě pro nějaký produkt rozhodl, měl by pro něj být nový web zcela čitelný a schůdný. Zásady pro novou strukturu webu se opírají o empirická data, která vzešla z důkladného uživatelského testování. Webová prezentace bude samozřejmě zabalena v grafice vysokého standardu, jak už je u MEDIA FACTORY zvykem.
Jsme hrdí, že můžeme spolupracovat s takovým klientem, a věříme, že tato spolupráce bude přínosem pro obě strany.