Aktuality
22. prosince 2011
Yes. Na web padá Mléčný řez!
Oblíbená pochoutka z dílny světově proslulé společnosti Ferrero dostala pod stromeček docela hezký dárek. Nový web od MEDIA FACTORY.
Kinder Mléčný řez for Young and Smart
Už jste viděli nový televizní spot na Kinder Mléčný řez? Ano? Tak asi sami tušíte, že cílovou skupinou teď nejsou jenom děti. Jasně, děti se pro tuhle sladkou svačinku vrhnou stále ještě ze všech nejraději, ale jako energetická posila „mezi jídly" se hodí pro kohokoli - i pro dospělé. Kampaň Kinder míří především na ty nejmladší z nich. Rychle dobít baterky, odpočinout si, nechat se inspirovat skvělou chutí a být zase plný elánu do nových aktivit. To je stručný popis fungování Mléčného řezu v praxi. A kdo jiný tohle v dnešní hektické a dravé době potřebuje víc než mladí dospělí? Speciálně jim je Mléčný řez určen.
Web od MEDIA FACTORY sází na interakci
Nový web Mléčného řezu kompletně realizovaný agenturou MEDIA FACTORY rozvíjí jednak hlavní myšlenku kampaně, že Mléčný řez je tou nejlepší volbou v čase mezi jídly, a zároveň přizpůsobuje komunikaci širšímu cílení. Jelikož se jedná o produktovou stránku, nechybějí zde samozřejmě klasické informace o výrobku, dalších produktech z rodiny Kinder a společnosti Ferrero obecně. Nicméně aby web šel s dobou a byl přitažlivý i pro uživatele zmlsané nejrůznějšími aplikacemi šířenými skrz sociální sítě, rozhodl se realizační tým udělat krok za hranice běžného standardu. MEDIA FACTORY si vypůjčila chladničku z televizního spotu a při vstupu na web ji nechává přistát na stránce úplně stejně jako v reklamě. A stejně jako v reklamě, ani tenhle chladicí box rozhodně není tuctový - jak už naznačuje jeho název „Magická lednice". Když totiž napíšete název jakéhokoli jídla (vtipálci mohou zkoušet i cokoli jiného) a otevřete chladničku, najdete v ní přesně to, co jste si přáli. Nevěříte? Tak to zkuste!
On-line soutěž s Mléčným řezem
A aby toho nebylo málo, připravila společnost Ferrero spolu s agenturou MEDIA FACTORY pro všechny návštěvníky stránek soutěž založenou právě na podivuhodných vlastnostech Magické lednice. Stačí uhodnout, které jídlo budou uživatelé zadávat do aplikace nejčastěji, a vyhráváte stylový flash disk. A pokud naopak pošlete jídlo, které nikdo během soutěže do Magické lednice nezadá, můžete vyhrát skvělý chytrý telefon. Držíme palce!