Aktuality

3. března 2014

Zkraťte si cestu domů s hrou Hypoteční banky

Kampaň australské hypotéky od Hypoteční banky probíhala již v roce 2012, avšak v roce 2014 se dočkala své nové podoby. MEDIA FACTORY se svého úkolu zhostila s veškerým snažením a pro revitalizovanou kampaň vytvořila mimo jiné i on-line hru - jak jinak, než s australskou konotací.

Grafické provedení hry koresponduje s celkovou kampaní australské hypotéky pro rok 2014. Kreseb se ujal známý výtvarník Luďek Bárta. Hráč této oddychové, avšak velmi chytlavé a nijak snadné hry, se během hraní ocitne v obývacím pokoji plném typických předmětů, jako je televizor, stůl, křeslo, skříň apod. Zpoza těchto objektů se postupně objevují různá zvířátka, jak jinak, než z australské fauny. Co by v roli fotografa bude hráčovým jediným cílem vyfotografovat do svého alba co nejvíce klokanů, ptakopysků a koal, aniž by stihli utéct. Zní to velmi jednoduše. Problém je však v tom, že se jedná o australskou hypotéku, proto kurzor reaguje přesně opačně.

Kampaň na australskou hypotéku byla spuštěna 30. 1., on-line hra baví návštěvníky webových stránek od 14. 2. Jedním z cílů bylo rovněž poukázat na to, že s Hypoteční bankou může být i zábava. Ostatně přesvědčit se o tom můžete sami. Kombinace opačného ovládání, přesného zamíření a rychle přibývajících zvířátek nabízí výtečnou formu zábavy. Pokud se vám naše on-line hra zdá pořád snadná, neváhejte ji vyzkoušet a předvést se  na: https://www.hypotecnibanka.cz/australska-hra/

Doporučení: po intenzivním hraní na chvíli odložte práci na počítači...Důvod rychle poznáte.

Sdílejte na síti: